توپ سایت

ساخت وبلاگ

عکس های عاشقانه و غمگین شب های محرم
 

حضرت رقیه (س)

عکس عاشقانه
 

عکس محرم,عکس های محرم,عکس ماه محرم

عکس های عاشقانه غمگین مخصوص شب های محرم
 

حضرت رقیه (س)

عکس های عاشقانه غمگین مخصوص شب های محرم
 

عکس محرم,عکس های محرم,عکس ماه محرم

عکس عاشقانه غمگین

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 182 تاريخ : شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 12:22

تصاویر و عکس های فوق العاده زیبای عروسکی
 

عکس عاشقانه عروسک,عکس عاشقانه

عکس عروسکی

عکس عاشقانه عروسک,عکس عاشقانه

مجموعه ای از تصاویر و عکس های عاشقانه زیبا و جدید عروسکی ویژه سال ۹۴

عکس عاشقانه عروسک,عکس عاشقانه

مجموعه ای از تصاویر و عکس های عاشقانه زیبا و جدید عروسکی ویژه سال ۹۴

عکس عاشقانه عروسک,عکس عاشقانه

عکس عروسکی

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 188 تاريخ : شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 12:18

مواردی که به انتخاب کوله پشتی مناسب کمک می کنند

مواردی که به انتخاب کوله پشتی مناسب کمک می کنند

پزشکی:در سایت میهن گرام مطالبی قرار داده شده است که امیدواریم برای سلامتی شما عزیزان مفید باشد فصل مدارس نزدیک است و ما سعی کردیم مطلبی قرار دهیم تا به اتنخاب کیف مدرسه کمک کند.

محمد رضا فاخری متخصص ارتوپد در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با نزدیک شدن سال تحصیلی جدید خرید وسایل و لوازم مدرسه توجه به ویژیگی های مناسب این لوازم از جمله کیف مدرسه برای سلامت ستون فقرات و کمر دانش آموزان و دانشجویان ضروری است.

فاخری ضمن تاکید به این موضوع که کوله پشتی بسیار بهتر از کیف دستی است،افزود:کیف دستی به یک طرف از ستون فقرات آسیب وارد می کند در حالی که کوله پشتی البته در صورتی که از دو بند آن استفاده شود،فشار را بین دو طرف تقسیم می کند و مانع آسیب به کمر و ستون فقرات می شود.

وی ضمن اشاره به این که بند کوله باید کوتاه و پهن باشد ادامه داد:بهتر است کوله در پشت دانش آموزان قرار بگیرد و بند آن به اندازه ای نباشد که وزن کیف روی کمر گذاشته شود،چرا که قرار گرفتن کوله روی کمر باعث بروز قوس و کمر درد می شود.

فاخری تاکید کرد:دانش آموزان و دانشجویان باید مطابق جثه ی خود کیفشان را سنگین کنند و برای جلوگیری از کمر درد نباید وزن کیف بیشتر از ۴کیلو باشد.

این متخصص ارتوپد یاد آورشد:بهتر است برای دانش آموزان کیف های چرخ دار خریداری شود چرا که این کیف ها هیچگونه آسیبی به کمر و ستون فقرات وارد نمی کنند.

وی در پایان بیان کرد:با رعایت نکات لازم در خرید و استفاده از کیف و پرهیز از زیاد سنگین کردن کیف می توان از بروز مشکلات ستون فقرات از جمله کمر درد و قوز در دانش آموزان و دانشجویان جلوگیری کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کیف مناسب

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 179 تاريخ : شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 12:15

راهکارها و موانع گسترش فرهنگ عفاف و حجاب

به گزارش ایسنا(نمایندگی گلستان)، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست بر لزوم  یک رویکرد راهبردی به مسئله عفاف و حجاب تاکید کرد و افزود: در ابتدا ما باید تعریف درستی از وضع موجود داشته باشیم. در گذشته حجاب که یک مسئله کاملا اجتماعی است، با بی تدبیری که رخ داد تبدیل به یک مسئله سیاسی شد. به خاطر همین ظرفیت‌های خاموشی که تا آن لحظه از آن استفاده نشده بود، زمینه را برای بهره‌مندی از آن توسط محافل معاند به وجود آمد.

بی حجابی

حجت الاسلام فضیلت هم‌چنین یادآور شد: ما باید تعریف دقیقی از وضع مطلوب نیز داشته باشیم. یعنی از تمام علل و عوامل و زمینه‌های وضعی که در آن قرار داریم، آگاهی داشته باشیم.

وی گفت: بررسی راه‌های ممکن برای رسیدن از وضع موجود به وضع مطلوب، یکی از راهکارهایی است که می‌تواند به ما کمک کند. به عنوان نمونه، در جریان ظهور ادیان و انبیا هم این رویکرد راهبردی وجود داشت و این مسئله با شیب ملایمی اتفاق افتاد.

فضیلت ادامه داد: داشتن نقشه راه نیز دارای اهمیت زیادی است. به این معنا که بعضی اوقات کار با دانش اندکی که برخی از افراد داشتند انجام شده و بدون راهبرد و مطالعه و بررسی کارها صورت گرفته است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تاکید بر اکتفا نکردن به ظرفیت‌های سلبی، اظهار کرد: ما عمدتا به ظرفیت‌های سلبی تکیه کرده‌ایم، به همین دلیل وظیفه وارد بر پلیس و دستگاه قضایی را زیاد کردیم.

وی افزود: ما به ظرفیت‌های ایجابی نیز باید توجه کنیم. به جای این‌که از برخی ظرفیت‌ها به عنوان امر به معروف استفاده کنیم، به آن به صورت یک منکر نگاه کرده‌ایم. حوزه فعالیت‌های هنری ما یک ظرفیت بسیار بزرگ ایجابی است.

فضیلت تاکید کرد: ما به شعار زدگی دچار شده‌ایم. در موضوع عفاف و حجاب به جای این‌که تحلیل انجام دهیم، تجلیل انجام داده‌ایم.

وی حجاب را وسیله‌ای برای رسیدن به کمال انسان دانست و افزود: نیمه خالی مسئله حجاب محدودیت است. به عنوان مثال انسان برای آن‌که سلامتش حفظ شود برخی از محدودیت‌ها را قبول می‌کند. محدودیت در همه دنیای لیبرال دموکراسی وجود دارد.

هم‌چنین در این نشست، رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان با انتقاد از حضور کم رنگ نهادهای فرهنگی در مسئله عفاف و حجاب، تاکید کرد: حجم زیادی از کار بر عهده پلیس و دستگاه قضایی واگذار شده است.

سرهنگ سعیدی گفت: ما در حوزه بحث عفاف و حجاب بیشتر کارهای پلیسی از قبیل تذکر، اخذ تعهد و دلالت به مقر را انجام می‌دهیم. علاوه بر این با دستگاه قضایی همکاری‌هایی داشتیم تا برای کلیه خانم‌های بدحجاب که به مقر پلیس دلالت داده می‌شوند، کلاس آگاه‌سازی گذاشته شود.

وی اظهار کرد: در جهت ممانعت از گسترش بدحجابی و بد پوششی، نیروی انتظامی طرح‌های مشترکی با پلیس راهور دارد تا خانم های بدحجاب مورد تذکر و ارشاد قرار گیرند. هم‌چنین دستوراتی از مقامات قضایی برای توقف خودرو خانم‌های بی‌حجاب کسب کرده‌ایم.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان هم‌چنین از برگزاری جلسات اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی با اتحادیه‌های پوشاک و اصناف خبر داد و گفت: قرار شد در این زمینه کاری صورت گیرد تا لباس‌های مبتذل و نامناسب در سطح مغازه‌ها خرید و فروش نشود.

وی اظهار کرد: در حوزه کارهای فرهنگی و تبلیغی، از طریق معاونت اجتماعی ارشاد، در مکان‌های عمومی که تردد مردم زیاد است، بنرهای مختلفی در حوزه حجاب و عفاف نصب شده است.
 
هم‌چنین کارشناس دفتر بانوان و خانواده استانداری در نشست راهکارها و موانع گسترش فرهنگ عفاف و حجاب ، گفت: یکی از مشکلات ما در موضوع عفاف و حجاب این است که از نظر اعتقادی در جامعه کمرنگ شده‌ایم.

به گزارش ایسنا، مرضیه نصرتی در این نشست اظهار کرد: بخشی از مسئله عفاف و حجاب که در جامعه مطرح می‌شود بخاطر این است که ما از نظر اعتقادی در جامعه کم رنگ شدیم و این نشان دهنده آن است که ما آنطور که باید پاسخگوی شبهات موجود در جامعه نیستیم و منبع رسمی برای پاسخ به این شبهات نداریم.

کارشناس دفتر بانوان و خانواده استانداری بیان کرد: ما باید عمیق‌تر و ریشه‌ای‌تر به دین و شبهات مردم بپردازیم و کسانی که این دغدغه را دارند باید در این مکان‌ها حضور داشته باشند تا شبهات‌شان را مطرح کنند و افراد خبره‌ای باشند که بتوانند به شبهات‌شان پاسخ دهند. مانند کرسی‌های آزاداندیشی که در دانشگاه‌ها وجود دارند.

وی پیرامون شکل‌گیری انقلاب تاکید کرد: انقلاب با باور مردم پیش رفت که ما به اینجا رسیدیم، ولی اکنون متاسفانه ما باور مردم را رها کردیم و به شیوه‌های پلیسی و نظامی روی آوردیم.

نصرتی ادامه داد: درست است که بی‌حجابی جرم است ولی یک مسئله‌ای است که تلفیق شده با مسئله شخصی مردم و به راحتی نمی‌شود آن‌قدر ظاهری با این مسئله برخورد کرد.

 وی در خصوص مسئله عفاف و حجاب در سازمان‌ها گفت: مسئله عفاف و حجاب در کادر اداری مطرح شده است. اما این مسئله در ادارات ما آن طور که باید رعایت نمی‌شود.

کارشناس دفتر بانوان و خانواده استانداری خاطرنشان کرد: ما کارگاه‌های آمورشی را برگزار می کنیم که در آنجا روانشناس توضیح  می‌دهد، وقتی خانم یا آقا در محیط کار پا از حدود خود فرا می‌گذارند چه مشکلی می‌تواند پدید بیاید. این مسئله‌ای است که شاید خیلی از افراد از سر ناآگاهی این رفتار را انجام می‌دهند و اگر بدانند که از نظر علمی چه مشکلاتی برایشان پیش می‌آید، می‌توانند خود را اصلاح کنند. پس باید ریشه‌ای به این مسئله نگاه کرد و اساتید حوزه و دانشگاه باید آن را از ریشه دین حل کنند.

هم‌چنین در این نشست دکتر نیمروزی، استادیار دانشگاه گلستان، اظهار کرد: از نظر دستگاه‌های اجرایی و ساختار فرهنگی جامعه  بر اساس هنجارهای شرعی و قانونی، بدحجابی یک مسئله است اما در بدنه مردمی و غیر رسمی جامعه این مسئله یک ذهنیت عمومی است که ما از آن تحت عنوان نظام ارزشی جامعه نام می‌بریم. این نظام ارزشی غیررسمی در طول زمان دچار تغییراتی می‌شود. در مقابل این مسئله نباید به دنبال مقابله و برخورد باشیم بلکه باید به دنبال این باشیم که برای افراد جامعه مسئله‌ بودن آن محرز شود.

وی تاکید کرد: باید آثار و پیامدهای منفی بدحجابی را در سطح فردی و خانواده از لحاظ  فرهنگی نمایش دهیم و مردم را از لحاظ ذهنی توجیه کنیم. در غیر این صورت مردم بدحجابی را فقط در حد پوشش می‌بینند و به رویه سطحی این مسئله توجه می کنند.

استادیار دانشگاه گلستان تشریح کرد: ما هیچ وقت از مردم خواستار فرهنگ نبودیم. این باعث می‌شود که مردم دیگر با دستگاه های فرهنگی و اجرایی همکاری نکنند و فقط منتظر دستور و ابلاغیه از جانب آن‌ها باشند.

نیمروزی  با بیان این‌که در جامعه ما مسئله حجاب یک موضوع  کاملا زنانه دیده می‌شود، افزود: این زنانه بودن با توجه به ساختار مردسالاری در جامعه معنا پیدا می‌کند که باعث می‌شود مسئله حجاب یک مسئله هنجاری و دستوری دیده شود.

افرادی که در این نشست حضور داشتند: حجت الاسلام فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مهندس ثقفی، رییس جهاد دانشگاهی استان، سعیدی، رییس پلیس امنیت اخلاقی استان، غریب، مدیر اداره فرهنگی و مشارکتهای مردمی دادگستری استان، ضیائی، مدیر فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش استان، نصرتی، کارشناس دفتر امور زنان و خانواده استانداری،شریف زاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان، رحیمی، مدیر برنامه ریزی جهاد دانشگاهی استان، دکتر نیمروزی، استادیار دانشگاه گلستان، دکتر مهدوی، فعال اجتماعی و جمعی از خبرنگاران بودند.

بی حجابی بازیگران

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 168 تاريخ : شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 12:11

پاداش داعش برای ازدواج با دختران نابالغ و بچه دارشدن

پاداش داعش برای ازدواج با دختران نابالغ و بچه دارشدن

اخبار داعش :جنایات گروه تروریستی داعش در حق دختران همچنان ادامه دارد و این بار اسنادی از پاداش داعش برای ازدواج با دختران نابالغ و بچه دار شدن منتشر شده است. داعش تاکنون جنایات زیادی علیه زنان و دختران انجام داده است.

به گزارش میهن گرام :ک منبع نظامی عراقی گفت که در عقد نامه های پیدا شده در شهرستان خلدیه که سال ۲۰۱۵ تنظیم شده است، اطلاعاتی درباره همسران داعشی ها و نوزادان متولد شده حاصل از آنها وجود دارد.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک روز پنجشنبه در این باره نوشت: با توجه به این اسناد، معلوم می شود که داعشی ها برای دریافت پول با دختران نابالغ ازدواج کرده و فرزنددار می شدند، زیرا برای هر ازدواج از این نوع ۴۵ هزار دینار عراقی (۳۷ دلار) و برای تولد هر نوزاد ۱۵ هزار دینار (۱۲ دلار) پاداش از اداره های مالی داعش می گرفتند.

یک منبع در ارتش عراق به اسپوتنیک گفته است: پیش از بروز مشکلات اقتصادی برای داعش، اعضای این گروه تروریستی برای ازدواج با دختران نابالغ و در نتیجه گرفتن پول زیادتر حتی با هم مسابقه می دادند، اما پس از شکست های نظامی داعش پرداخت چنین پاداش هایی قطع شد.

یکی از ساکنان شهر موصل عراق نیز به اسپوتنیک گفته که بیش از شش ماه است، داعش هیچ کدام از وجوه وعده داده شده را نمی دهد و همچنین پرداخت پاداش به تروریست ها را قطع کرده است.
منبع:ایرنا

داعش

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 186 تاريخ : شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 12:08

بررسی و توضیحاتی در مورد پیشینه تعزیه

تعزیه

تاریخ پیدایش تعزیه به صورت دقیق پیدا نیست. برخی با باور به ایرانی‌بودن این نمایش آیینی، پاگیری آن را به ایران پیش از اسلام به پیشینهٔ سه‌هزارسالهٔ سوگ سیاوش پهلوان داستان‌های ملی ایران نسبت داده و این آیین را مایه و زمینه‌ساز شکل‌گیری آن دانسته‌اند.[۳] برخی پژوهشگران نیز پیشینهٔ آن را به آیین‌هایی چون مصائب میترا و یادگار زریران بازمی‌گردانند و برخی پیدایش آن را متأثر از عناصر اساطیری میان رودان، آناطولی و مصر، و کسانی نیز مصائب مسیح و دیگر افسانه‌های تاریخی در فرهنگ‌های هند و اروپایی و سامی را در پیدایش آن کارساز دانسته‌اند؛ ولی به گمان بسیار، تعزیه — جدا از شباهت‌هایش با عزاداری‌های آیینی گذشته — شکل تکامل‌یافته‌تر و پیچیده‌تر سوگواری‌های سادهٔ شیعیان سده‌های نخستین برای کشته‌شدگان کربلا است.[۴]

برخی دیگر با استناد به گزارش‌هایی، پیدایش تعزیه را مشخصاً از ایران پس از اسلام و مستقیماً از ماجرای کربلا و کشته شدن حسین و یارانش می‌دانند. در دورهٔ اخیر سوگواری برای شهیدان کربلا از سوی دوستداران اهل بیت در آشکار و نهان در عراق، ایران و برخی از مناطق شیعه‌نشین دیگر انجام می‌گرفت؛ چنان‌که ابوحنیفه دینوری، ادیب، دانشمند و تاریخ‌نگار عرب، در کتاب خود از سوگواری برای خاندان علی به روزگار امویان خبر می‌دهد.[۳]

اگر تعزیه را به معنی عزاداری و سوگواری و نه به معنی شبیه‌خوانی امروز گمان کنیم، نخستین سوگواری بعد از پیشامد عاشورا از سوی گواهان عینی واقعهٔ کربلا بوده که در سنین کودکی و نوجوانی پس از عاشورا به اسارت رفتند؛ در واقع از هنگامی که قافلهٔ اسرا به طرف شام حرکت نمودند. برخی شبیه‌خوانی و برپایی تعزیه را جهت تماشای عینی واقعهٔ کربلا به یزید نسبت داده‌اند که گویا از عاملین واقعهٔ کربلا خواسته بود تا اعمالی را که مرتکب شده‌اند نمایش دهند و برخی به صفویه، دیلمیان و قاجاریه.[۱]

اما شکل رسمی و آشکار این سوگواری، به روایت ابن‌کثیر، برای نخستین بار در زمان حکمرانی دودمان ایرانی شیعه‌مذهب آل بویه صورت گرفت.[۶] این سوگواری به گونه‌ای بود که معزالدوله احمد بن بویه در دهم محرم سال ۳۵۲ هجری قمری در بغداد به مردم دستور داد که برای سوگواری، دکان‌هایشان را بسته و بازارها را تعطیل کرده، نوحه بخوانند و جامه‌های خشن و سیاه بپوشند.[۳] از این دوره دسته‌های عزاداری و نوحه‌خوانی رایج شده و پایه‌های نمایش شبیه‌گردانی ایران گذاشته شد.[۳]

در دوران حکومت سلطان محمد خدابنده، شیعیان حداکثر استفاده را در انجام مراسم سوگواری و بزرگداشت خاندان محمد می‌کردند اما سوگواری‌ها در این فاصلهٔ تاریخی سبک مشخصی نداشت. به‌تدریج و به مرور زمان، عزاداری‌ها برای حسین‌بن علی، شکل و شیوهٔ مشخصی پیدا کرد.[۳]

تعزیه بیشترین رواج خود را با حمایت دولت و حکومت صفویان پیدا کرد. در دورهٔ شکوفایی تعزیه، با رواج تشیع و دلایلی مانند روضه‌خوانی و حمله‌خوانی تعزیه از حمایت بیشتری برخوردار شد.[۳]
نقاشی تکیه دولت اثر کمال‌الملک

تعزیه اما در دورهٔ ناصرالدین شاه به اوج خود رسید و بسیاری این دوره را عصر طلایی تعزیه نامیده‌اند. تعزیه که پیش از آن در حیاط کاروانسراها، بازارها و گاهی منازل شخصی اجرا می‌شد، اینک در اماکن باز یا سربستهٔ تکایا و حسینیه‌ها به اجرا درمی‌آمد. معروف‌ترین و مجلل‌ترین این تکایا، تکیهٔ دولت بود که در همین دوره به دستور ناصرالدین شاه و مباشرت دوستعلی‌خان معیرالممالک در سال ۱۳۰۴ هجری قمری ساخته شد.[۳] تکیهٔ دولت در زمان ناصرالدین شاه به تقلید از تماشاخانه اپراهال انگلستان ساخته شد که ابتدا به منظور یک سالن تئاتر ساخته شد اما با مخالفت‌هایی که بود به تکیه تبدیل شد. از دیگر تکیه‌های معروف آن زمان تکیهٔ معاون‌الملک در کرمانشاه بود.[۳] در آغاز سلطنت ناصرالدین شاه، تعزیه در ۳۰۰ مکان مشخص برپا می‌شد.[۳] تعزیه تا زمان مشروطیت در اوج ماند.[۳]

در سال‌های آغاز دیکتاتوری رضاخان، یعنی پس از ۱۳۰۴ هجری شمسی، اجرای تعزیه و روضه‌خوانی رفته‌رفته ممنوع اعلام شد و با تخریب تکیهٔ دولت به دستور رضاخان، تعزیه پا به دوران افول خود گذاشت. هرچند پس از شهریور ۱۳۲۰ دیگر بار سر برآورد، اما در برابر سرگرمی‌هایی همچون سینما و تئاتر، نتوانست موقعیت و عظمت پیشین خود را بازیابد.[۳] شهر نطنز دارای چهار تکیه تعزیه می‌باشد که در اوایل دوران قاجاریه به سبک تکیه دولت تهران احداث شده و هر ساله محرم مراسم تعزیه در آن برپا می‌گردد.

تعزیه

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 204 تاريخ : شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 12:04

پیامک و اس ام اس زیبا با موضوع شب بخیر

شب بخیر

لالایی می خونم ، بخواب ، خوابت قشنگه

لالایی می خونم برات ، که دلم پر از درده

لالایی می خونم ، یه وقت بیدار نشی از خواب قصه

یه وقت پا نزاری تو شهر ، پر از غصه . . .

لالایی می خونم ، من هنوز چشم انتظارم

لالایی ، بخواب من امشب هم مثل هر شب بیدارم

لالایی ، بخواب من کسی رو جز تو ندارم

بخواب و دعا کن که منم یه روز بیام پیشت چشمام رو هم بزارم



اس ام اس شب بخیر

sms shab bekhyr



شبت پر از ستاره هایی باشه

که هر شب به خدا سفارشتو میکنن

که همیشه ماه بمونی …

شب بخیر ماه من



اس ام اس شب بخیر

sms shab bekhyr



چه زیباست، وقتی مثل همیشه به آینه نگاه میکنم،

اما آینه، نگاهش متفاوت شده…

چه زیباست

وقتی در آسمان، ستاره همیشه پیداست…



اس ام اس شب بخیر

sms shab bekhyr



همه آرام گرفتند و شب از نیمه گذشت

آنچه در خواب نرفت چشم من و یاد تو بود.



اس ام اس شب بخیر

sms shab bekhyr



شبی دیگر سرم را روی بالش می گذارم…

به امید اینکه فردا صبح تو بالشم را تکان دهی…

شبت رویایی نفسم….



اس ام اس شب بخیر

sms shab bekhyr



شب اغاز جدایی چند ساعته!

و من تو را برای تمام شب های باقیمانده عمرم در کنارم

و در اغوشم می خواهمت!

شبت رویایی رویای من…

اس ام اس شب بخیر

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 179 تاريخ : شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 12:00

حمله آمریکا به نیروهای مردمی عراق
 

به گزارش میهن گرام :جنگنده های آمریکایی دیشب سه شنبه سیزدهم مهرماه مواضع نیروهای مردمی عراق(الحشد الشعبی) رادر استان نینوی در شمال عراق هدف قرار دادند.

در این حمله محل تجمع نیروهای مردمی عراق در منطقه “القیاره” در جنوب شهر موصل هدف بمباران جنگنده های آمریکایی قرار گرفت.

در این حمله جنگنده های آمریکایی ۲۲ تن از نیروهای نظامی عراق شهید و ۲۰ تن دیگر هم مجروح بودند.

نیروهای نظامی عراق در حال محاصره کردن تروریست های داعشی در منطقه القیاره بودند که هدف حمله جنگنده های آمریکایی قرار گرفتند.

این اولین باری نیست که نیروهای مردمی هدف حملات جنگنده های آمریکایی قرار می گیرند و این جنگنده ها پیش از این بارها به نیروهای مردمی عراق حمله کرده بودند.

ارتش عراق و نیروهای مردمی این کشور طی ماه های اخیر توانستند که منطقه القیاره در جنوب شهر موصل را از لوث تروریست های داعشی پاکسازی کنند.

گرام

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 193 تاريخ : شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 11:57

بیوگرافی و عکس های جدید باربد بابایی و عکس همسرش

بیوگرافی و عکس باربد بابایی , همسر باربد بابایی , مجری آوا نو

عکس بازیگران :برای دیدن بیوگرافی و عکس های جدید باربد بابایی و عکس همسرش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. امیدوارم از دیدن تصاویر باربد بابایی مجری توانا شب کوک سابق و آوا نو لذت ببرین.

بیوگرافی و عکس های جدید باربد بابایی و عکس همسرش

بیوگرافی باربد بابایی :

باربد بابایی متولد ۱۳۵۷ است ، لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارد . مجری شبکه‌های ماهواره‌ای  «ایران موزیک» و «مهاجر» با تهیه‌کنندگی و مجری‌گری برنامه «آوا نو» یا همان شب کوک سابق در شبکه نسیم سیما این شب‌ها برنامه اجرا می‌کند.

باربد بابایی

مجموعه ای از تصاویر و عکس های جدید و دیدنی از باربد بابایی ۹۵

باربد بابایی و همسرش

باربد بابایی

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 210 تاريخ : شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 11:21

عکس و تصاویر جدید و دیدنی ترانه علیدوستی
 

کودکی ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی,عکس ترانه علیدوستی,بیوگرافی ترانه علیدوستی

گالری تصاویر و عکس های زیبا و دیدنی از ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی,عکس ترانه علیدوستی,بیوگرافی ترانه علیدوستی

گالری تصاویر و عکس های زیبا و دیدنی از ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی,عکس ترانه علیدوستی,بیوگرافی ترانه علیدوستی

بیوگرافی و عکس های جدید و خانوادگی ترانه علیدوستی 2016

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 214 تاريخ : شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 11:17

عکس خانم الناز شاکردوست در خارج از کشور
 

الناز شاکردوست,عکس الناز شاکردوست,بیوگرافی الناز شاکردوست

عکس الناز شاکردوست , الناز شاکردوست در خارج , بیوگرافی الناز شاکردوست , الناز شاکردوست

بیوگرافی و عکس های جدید و خانواده الناز شاکردوست 2016

منبع:http://mihangram.com/aks-bazigaran-345.html

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 187 تاريخ : شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 11:13

عکس کودکی دختر مهناز افشار
 

مهناز افشار

عکس مهناز افشار و دخترش , خانم افشار بعد از ازدواج با آقای محمد یاسین رامین صاحب یک دختر شدند که نام او را لیانا گذاشتند.

مهناز افشار

منبع اصلی : http://mihangram.com/aks-bazigaran-95.html

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 187 تاريخ : شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 11:10

هلاکت کشتی گیر سرشناس که به داعش پیوسته بود

هلاکت کشتی گیر سرشناس که به داعش پیوسته بود

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام :شمس الوارا شمس الوارایف، قهرمان کشتی آزاد اروپا که در سال ۲۰۱۴ از دنیای کشتی خداحافظی کرده و به داعش پیوسته بود، در عراق در یک حمله هوایی در نزدیکی شهر موصل  کشته شد.

شمس الوارایف در سال ۱۹۸۴  در روسیه به دنیا آمد در سن ۲۰ سالگی تابعیت آذربایجان را قبول کرد. او مدال نقره ۲۰۰۹ و برنز ۲۰۰۷ جهان را در کارنامه داشت. شمس الوارایف همچنین یک طلا و سه نقره اروپا به دست آورده بود و در  المپیک پکن نیز برای جمهوری آذربایجان کشتی گرفت.

شمس الوارایف،  در جام جهانی ۲۰۰۹ تهران و در فینال بین ایران و آذربایجان مقابل صادق گودرزی به پیروزی رسید. در آن کشتی محمود احمدی نژاد، رییس جمهور وقت ایران در دقایق پایانی و در مبارزه فردین معصومی به سالن آمد که معصومی کشتی برده را با باخت عوض کرد و ایران نایب قهرمان شد.

داعش

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 201 تاريخ : شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 11:06

اصطلاحات و واژه‌های رایج در تعزیه

شبیه‌گردانی: نمایش تعزیه
شبیه: بازیگر تعزیه
مقتل‌نویس: نویسنده نسخه و متن نمایش تعزیه
معین البکا: کارگردان تعزیه
ناظم البکا: دستیار کارگردان تعزیه
بانی: سرمایه‌گذار و تهیه‌کنندهٔ تعزیه
فرد: نسخه و متن نمایشنامه|نمایشنامهٔ تعزیه
موافق خوان: بازیگری که در نقش پیغمبران و امامان و یارانشان و افراد مثبت بازی می‌کند
مخالف خوان: بازیگری که در نقش دشمنان اسلام و افراد منفی بازی می‌کند
تخت خوان: بازیگری که در نقش یزید بازی می‌کند
بچه‌خوان: کسی که به جای کودکان می‌خواند
زنانه خوان: بازیگری که در نقش زن بازی می‌کند
زینب‌خوان: بازیگری که در نقش زینب بازی می‌کند
رجزخوانی: هنگامی که اولیاء (خاندان پیامبر) و اشقیاء (مخالفان پیامبر) در مقابل هم از افتخارات و اصل و نسب خود حرف می‌زنند.
اشتلم‌خوانی یا پهلوان‌خوانی: هنگامی که اشقیاء با بیان غلوشده گفت‌وگوهایشان را بیان می‌کنند در حالی که اولیاء در یک دستگاه موسیقی گفت‌وگو را به آواز بیان می‌کنند که به آن تحریرکردن می‌گویند.
موالف‌خوان: شخصی که در نقش اولیاء بازی می‌کند.
دستگاه: هر تعزیهٔ کامل را یک دستگاه یا مجلس گویند.

تعزیه

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 170 تاريخ : شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 11:03

بیشترین مشکلات بینایی در کشور

بیشترین مشکلات بینایی در کشور

پزشکی:در سایت میهن گرام بخشی وجود دارد که به سلامت بدن مرتبط می شود برخی از کارها منجر می شود که سلامتی بدن را به خطر بیندازد در اینجا مطالبی در مورد شایع ترین اختلات بینایی در کشور قرار داده شده است.

سید فرزاد محمدی مدیر دفتر پیشگیری از نابینایی و سلامت چشم وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: خشکی چشم و پیرچشمی از شایع ترین اختلالات بینایی در کشور ما محسوب می شود.

وی با تاکید بر تاثیر مستقیم زندگی دیجیتال در ایجاد عارضه خشکی چشم افزود: امروزه با افزایش فعالیت های چشمی و آلودگی هوا این بیماری رشد چشمگیری داشته که خشکی چشم با تاثیر بر کیفیت زندگی بیمار احساس کلافگی و خستگی ایجاد می کند.

این فوق تخصص قرنیه با بیان اینکه شیوع بیماری خشکی چشم در ایران بین سال های ۴۰ تا ۶۴ سالگی ۹۰ درصد است، تصریح کرد: خشکی چشم در زنان به دلیل تغییرات هورمونی در میانسالی و شیوع بالاتر بیماری های خودایمنی مانند رماتیسم بیشتر مشاهده می شود.

وی درباره بیماری پیر چشمی ابراز داشت: با افزایش سن شیوع این بیماری بیشتر می شود، به طوری که در جمعیت ۴۰ تا ۴۴ سال شیوع پیرچشمی ۱۱ درصد و در جمعیت ۶۰ تا ۶۴ سال به میزان ۸۳ درصد افزایش می یابد.

محمدی افزود: ۵۶ درصد نابینایی و کم بینایی شدید قابل پیشگیری در کشور به دلیل آب مرواید است که این تعداد بیشتر در مناطق محروم و روستایی کشور دیده می شود و با درمان به موقع و ایجاد امکانات پزشکی این آمار می تواند به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

خشکی چشم

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 182 تاريخ : شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 10:59

دیدن خواب یخ به همراه تعبیرش

ئ

یخ

۱ـ دیدن یخ در خواب ، نشانة آن است که افراد بی ارزش سعی می کنند تا بهترین ثمرة فعالیت شما را نابود بسازند .

۲ـ اگر خواب ببینید قطعه ای یخ روی رود خانه شناور است ، نشانة آن است که دوستان به شادمانی زندگی شما حسادت می ورزند .

۳ـ اگر در خواب روی یخ راه بروید ، نشانة آن است که برای به دست آوردن آسودگی در زندگی ، خود را به دردسر می اندازید .

۴ـ اگر دختری خواب ببیند روی یخ راه می رود ، علامت آن است که تنها یک راه برای گریز از شرمساری پیش پای اوست .

۵ـ دیدن قندیلهای یخ که از لبة پشت بامِ خانه ها آویخته است ، علامت آن است که به بیماری دچار خواهید شد یا در اثر بدبختی به آسایش و آرامش نیازمند خواهید گردید .

۶ـ اگر در خواب قندیلهای یخ را از دیواری آویخته ببینید ، نشانة آن است که درد جسمی و روحی خواهید کشید .

۷ـ دیدن قندیلهای آویخته از درختان در خواب ، نشانة‌ آن است که امیدها به یأس مبدل می شود .

۸ـ اگر خواب ببینید قندیلهای یخ از درختان سبز آویخته اند ، علامت آن است که آینده ای درخشان بر تردیدهای شما سایه می افکند .

۹ـ اگر خواب ببینید آب در یخچال می گذارید تا یخ ببندد ، نشانة آن است که به خاطر خودخواهی در زندگی شکست می خورید .

۱۰ـ اگر خواب ببینید یخ می خورید ، نشانة آن است که بیمار خواهید شد .

۱۱ـ نوشیدن آب یخ در خواب ، علامت آن است که در اثر عیاشی به ضعف جسمانی دچار خواهید شد .

۱۲ـ اگر خواب ببینید در آب و یخ حمام می کنید ، نشانة آن است که در شادیهای زندگی شما وقفه ای غیرقابل باور رخ می دهد .

ئ

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 205 تاريخ : شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 10:56

گل های زیبا و مجموعه ای از عکس عاشقانه گل

گل , عکس گل , عکس های عاشقانه گل رز

عکس عاشقانه :امروز برای شما عکس گل های زیبا و مجموعه ای از عکس عاشقانه گل را قرار دادم. امیدوارم از دیدن تصاویر این گل های زیبا و عاشقانه لذت ببرین و به کسانی که دوستشان دارید هدیه دهید.

گل های زیبا و مجموعه ای از عکس عاشقانه گل

گل

گل,عکس های عاشقانه گل,عکس گل

مجموعه ای از تصاویر زیبا و عکس های عاشقانه با موضوع گل

گل قرمز

عکس زیبا از گل قرمز

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 213 تاريخ : شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 10:48

عکس های جدید و خانوادگی از نیکی کریمی +بیوگرافی

نیکی کریمی , عکس نیکی کریمی , بیوگرافی نیکی کریمی

عکس بازیگران :برای مشاهده عکس های جدید و خانوادگی از نیکی کریمی +بیوگرافی به ادامه مطلب مراجعه کنید. امیدوارم از دیدن تصاویر نیکی کریمی بازیگر زن خوب کشورمان لذت ببرین.

عکس های جدید و خانوادگی از نیکی کریمی +بیوگرافی

بیوگرافی نیکی کریمی :

نیکی کریمی ( زاده ۱۹ آبان ۱۳۵۰، تهران) بازیگر، کارگردان، مترجم و عکاس ایرانی است. وی تاکنون در چندین جشنواره جهانی فیلم به عنوان داور حضور داشته‌است. کریمی با کسب چهار جایزه از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی یکی از موفق‌ترین بازیگران ایرانی از لحاظ تعداد جوایز جهانی بوده‌است.

نیکی کریمی,عکس نیکی کریمی,بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران است. وی از دوران دبستان بازی در گروه‌های کوچک تئاتری را آغاز کرد. نخستین نقش سینمایی‌اش را در سال ۱۳۶۸ در فیلم «وسوسه» به کارگردانی جمشید حیدری به دست آورد. اما نخستین حضور جدی‌اش را می‌توان در فیلم «عروس» به کارگردانی بهروز افخمی در سال ۱۳۶۹ دانست. نیکی کریمی و ابوالفضل پورعرب را اولین ستارگان سینمای ایران پس از انقلاب می‌دانند.

نیکی کریمی

عکس های جدید و خانوادگی از نیکی کریمی +بیوگرافی

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 170 تاريخ : شنبه 3 مهر 1395 ساعت: 12:31

شهادت یار سردار حاج قاسم سلیمانی در حلب +عکس

شهادت یار سردار حاج قاسم سلیمانی در حلب +عکس

اخبار داعش :همانطور که میدانید نام حاج قاسم لرزه بر داعش و سایر گروه های تروریستی در منطقه می اندازد. سردار سلیمانی طرفداران بسیاری دارد که اکنون خبرهایی از شهادت یار سردار حاج قاسم سلیمانی در حلب منتشر شده است.

به گزارش میهن گرام و به نقل از ابنا :جنبش عصائب اهل الحق عراق از شهادت یکی از فرماندهان میدانی خود در جبهه‌های جنگ با تروریست های تکفیری در سوریه خبر داد.

این جنبش اعلام کرد «حاج محمد باقر سلیمانی» در منطقه حلب سوریه و در دفاع از مقدسات اسلامی به شهادت رسید.

تصاویری از این فرمانده نیروهای مردمی در کنار سردار حاج قاسم سلیمانی منتشر شده که نشان از عشق و علاقه وی به سردار رشید اسلام دارد.

حاج محمد باقر سلیمانی

داعش

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 215 تاريخ : شنبه 3 مهر 1395 ساعت: 12:27

رابطه نا مشروع یک مرد با زن متاهل بر روی پشت بام

رابطه نا مشروع یک مرد با زن متاهل بر روی پشت بام

اخبار داغ :در ادامه اخبار حوادث این بار خبرهایی از رابطه نا مشروع یک مرد با زن متاهل بر روی پشت بام منتشر شده است. این رابطه نامشروع در نهایت باعث قتل نیز شده است.

به گزارش میهن گرام : این حادثه در نهاوند رخ داده ‌است، اما با توجه به اینکه متهم محارب شناخته ‌شده، پرونده به دستور دادستان کل کشور برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌ شد.

در جلسه محاکمه این متهم بعد از اینکه یازرلو، نماینده دادستان تهران کیفرخواست را خواند و درخواست صدور حکم قانونی داد، حامد پسر نوجوان مقتول در جایگاه حاضر شد.

او در توضیح ماجرا گفت: پدرم – سعید – معلم بود اما به موادمخدر اعتیاد داشت. شب حادثه برای خرید مواد بیرون رفت. نیمه‌شب بود که مادرم من را بیدار کرد و گفت پدرت هنوز نیامده ‌است. نگرانش نشدم و گفتم حتما تا صبح برمی‌گردد. وقتی صبح بیدار شدم و دیدم نیست به فامیل خبر دادم و چند نفری برای جست‌وجو بیرون رفتیم و جسد پدرم را ته دره‌ای پیدا کردیم. مدتی بعد وقتی پلیس کشف کرد پدرم در پی رابطه هوشنگ با مادرم به قتل رسیده و عامل قتل هوشنگ است، تازه متوجه شدم چه اتفاقی افتاده ‌است. من از مادرم هیچ شکایتی ندارم اما از هوشنگ شکایت دارم و می‌خواهم او قصاص شود. در ادامه هوشنگ متهم ردیف اول در جایگاه حاضر شد.

او گفت: سال ۸۵ بود که با نسرین آشنا شدم. من گیم‌نت داشتم و دو پسر نسرین که آن‌موقع خیلی کوچک بودند به مغازه من می‌آمدند. چندباری نسرین آمد تا بچه‌هایش را ببرد و این‌طور بود که با هم آشنا شدیم. یک روز با من تماس گرفت و گفت بچه‌هایش نیستند و از من خواست به خانه‌اش بروم. اولین‌بار بود که با او رابطه‌ای جدی برقرار می‌کردم. از آن به بعد رابطه ما خیلی جدی‌تر شد. شب‌ها که بچه‌ها خواب بودند با من تماس می‌گرفت و با هم به پشت‌بام می‌رفتیم و رابطه برقرار می‌کردیم.

تا اینکه شب حادثه دوباره با من تماس گرفت و خواست به پشت‌بام بروم. وقتی رسیدم تلفن همراه نسرین زنگ خورد و او با مردی صحبت کرد. من خیلی عصبانی شدم و با نسرین دعوا کردم یکدفعه مردی به پشت‌بام آمد و من توانستم خیلی سریع خودم را مخفی کنم و نسرین با آن مرد پایین رفت چند دقیقه بعد دوباره بالا آمد و تازه آن موقع بود که متوجه شدم نسرین شوهر دارد و این موضوع را از من مخفی کرده‌ است. خیلی ناراحت شدم و دوباره با نسرین جروبحث کردم. شوهر نسرین دوباره به پشت‌بام آمد و من خودم را مخفی کردم. این‌بار نسرین نرفت و از من خواست کمکش کنم تا از عذابی که در زندگی می‌کشد راحت شود.

شوهر نسرین من را دید و ما باهم درگیر شدیم. من آن مرد را زدم و به زمین انداختم. نسرین با چادرش روی دهان او را پوشاند و بعد من خفه‌اش کردم. جسد را به طبقه پایین بردیم که از خانه دورش کنیم. قرار بود آن را با ماشین مقتول منتقل کنیم. ماشین با سیم روشن می‌شد. نسرین به خانه رفت و آن سیم را از پسرش که منکر اطلاع از رابطه من و مادرش می‌شود گرفت و بعد با هم جسد را به ماشین منتقل کردیم و به سمت دره رفتیم و آنجا انداختیم.

متهم ادامه داد: برای مدتی من و نسرین از هم جدا شدیم. او به من پول داد و کمکم کرد از کشور خارج شوم. از ایران که رفتم عضو گروهک پ‌ک‌ک شدم و برای آنها کار می‌کردم. مدتی بعد دوباره برگشتم به امید اینکه بتوانم در اینجا زندگی کنم. این‌بار به اتهام جاسوسی بازداشت شدم و دادگاه انقلاب من را به اعدام محکوم کرد.

متهم در مورد اینکه چرا بعد از اینکه فهمید نسرین شوهر دارد به ارتباطش پایان نداد، گفت: آن‌قدر آلوده این رابطه شده ‌بودم که دیگر نمی‌توانستم خودم را بیرون بکشم. نسرین کاری کرده‌ بود که نتوانم رهایش کنم و به هیچ‌ زنی به‌جز او فکر نمی‌کردم.

در این هنگام قاضی عزیزمحمدی – رییس دادگاه- از متهم خواست تا واقعیت را بگوید. متهم گفت: دروغ گفتن من فایده‌ای ندارد چون در پرونده‌ای دیگر محکوم به اعدام هستم آنچه گفتم عین واقعیت است نسرین و پسرش هر دو در جریان قتل بودند.

در ادامه نسرین متهم ردیف دوم در جایگاه حاضر شد.

او همه اتهامات را رد کرد و گفت: من و هوشنگ فقط ارتباط تلفنی باهم داشتیم و من هیچ‌کدام از اعترافات او را در مورد رابطه‌ جنسی قبول ندارم. شوهرم معتاد بود و من فکر می‌کردم برای خرید مواد بیرون رفته و کشته‌ شده‌ است شاید اصلا هوشنگ قاتل نباشد. بعد از مرگ شوهرم من ازدواج کردم و حالا فرزند ۱۰ماهه‌ای از او دارم. می‌خواهم به زندگی آرامی که دارم ادامه دهم و درخواست تبرئه دارم.

بعد از پایان جلسه دادگاه هیات قضات تحقیقات در مورد نسرین را ناقص دانستند و پرونده را برای تکمیل نواقص به دادسرای نهاوند بازگرداندند.
منبع:اعتماد

رابطه نا مشروع یک مرد با زن متاهل بر روی پشت بام

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 171 تاريخ : شنبه 3 مهر 1395 ساعت: 12:23